2011-12-20 | 09:55:34

time to confess

jag har inte pluggat på prick 7 dagar, då duggan skrevs. inte öppnat boken. eller jo, jag läste igenom digestions-sammanfattningen bara för att sen märka att det var en föreläsning om respirationssystemet jag skulle på -.-
sett 2 ½ föreläsning (jag och mikaela lämnade i pausen igår). har liiiiite ångest i och med att jag åker hem till eskilstuna imorgon och stannar fem dagar = inget plugg.

tenta 16 januari. får reda på duggan i veckan - läääääääääääskigt.

om jag bara kunde förmå mig att lyfta häcken och placera ögonen i boken iallafall ett par timmar idag??? tack.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!