2011-12-18 | 20:27:32

äggigt



jag var vääääldigt nära på att traska iväg och köpa en chipspåse till middag för att stilla mitt salt-begär. ni vet hur det är, ibland har man kvällar då man sviktar lite och verkligen inte orkar bry sig om någonting. speciellt inte om vad man äter, och har ingen ork att laga till något vettigt. MEN, jag gjorde inte det. det blev två äggmackor på det egenbakade fröknäcket med massa kaviar och dill istället. ska jag vara ärlig var det nog en hel del lathet inblandat i det beslutet... orka gå iväg till ica i snöyran liksom...
1 Kommentarer
tin:

hahah åhhh... ska snart gå upp och äta frukost.. blir nog äggigt för min del också ;)

2011-12-19 | 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!